Pred nekaj tedni je Amazon odprl njihovo oglaševalsko platformo – odločili so se, da bodo poenostavili uporabniško izkušnjo in jo preprosto poimenovali »Amazon Advertising«.

Morda ste že naleteli na njihove prejšnje oglaševalske storitve in ugotovili, da so preveč zapletene, da bi se z njimi sploh ukvarjali. Z novo obliko, imenom in funkcionalnostjo platforma kar kliče, da ji daste še eno priložnost.

Pa poglejmo, kakšne so vaše možnosti, da zablestite!

 

Sponzorirani oglasi (»Sponsored Ads«):

Sponzorirani oglasi vam omogočajo, da dosežete Amazonove kupce medtem, ko iščejo in odkrivajo izdelke. Oglasi se prikazujejo na straneh rezultatov iskanja in ustreznih straneh izdelkov, ter usmerjajo kupce na stran s podrobnejšimi podatki o vašem izdelku ali na vašo spletno trgovino.

Najprej izberete izdelke, ki jih želite oglaševati, določite svoj proračun in izberete kombinacijo ključnih besed, izdelkov in kategorij izdelkov, ki jih želite ciljati. Plačate po uspešnosti, kar pomeni, da ne plačate nič, dokler stranka ne klikne vašega oglasa in da vedno lahko nadzirate proračun svoje oglaševalske kampanje.

Prikazni oglasi (»Display Ads«):

Z vzpostavitvijo prikaznih oglasov lahko uporabljate ustrezno ciljno občinstvo (audience), prilagodljive kreative in pripomočke, ki zagotavljajo, da vaše sporočilo doseže prave uporabnike. Oglase lahko objavljate na Amazonovih straneh, v aplikacijah, na vseh napravah in na spletnih mestih tretjih oseb. Potencialne kupce lahko dosežete na platformi ali zunaj nje, ne glede na to, ali prodajate na Amazonu ali ne. Z lahkoto boste dosegli svojo ciljno publiko, saj Amazon Advertising uporablja podatke, ki temeljijo na prvoosebnem vedenju uporabnikov med nakupovanjem.

Video oglasi (»Video Ads«):

Video je trenutno najpopularnejša oblika vplivanja na potencialnega uporabnika na hiter in učinkovit način. Amazon omogoča kombinacijo prikaznih oglasov in video vsebine, zaradi česar je priročno orodje za deljenje sporočil blagovne znamke in prikaz vaših izdelkov ali storitev.

Najbrž se sprašujete, kje naj bi se ti oglasi pojavili, kajne? Tule je seznam s kratkimi pojasnili:

  • Stran z rezultati Amazonovega iskalnika – zelo podobno Google Search oglasom; ko kupec nekaj vtipka v iskalno vrstico na Amazonu, se lahko oglasi pojavijo na strani z rezultati (na vrhu, v desnem stolpcu, na dnu ali vmes med drugimi vnosi).
  • Sponzorirane blagovne znamke – blagovne znamke s tremi ali več izdelki v svojem naboru izdelkov lahko zakupijo oglase v naslovni vrstici, ki se pojavi na vrhu strani z rezultati.
  • E-novice – vaš oglas se lahko pojavi v Amazonovih e-novicah (»newslettru«), pri čemer Amazon po lastni presoji odloči, katere izdelke bo vanj umestil. Torej je lahko eden izmed njih vaš. Res zelo veliko oglašujejo in to je ena od posebnih ugodnosti, za katero sem prepričana, da vam bo všeč.
  • Strani z izdelki – na straneh z izdelki se pojavljajo sponzorirani izdelki, običajno v spodnjem delu spletne strani, nad ocenami in pogostimi vprašanji o izdelku. Seveda pa prikazuje le izdelke, povezane z artiklom, ki si ga trenutno ogleduje uporabnik.

Zakaj bi morali vključiti Amazon v vašo strategijo oglaševanja?

Čisto enostavno: to je najboljša priložnost vplivanja na uporabnike, ki so že pripravljeni opraviti nakup. Če ste manjše ali novo podjetje, je Amazon še posebej dobra priložnost za predstavitev vaših izdelkov širši javnosti. In ker ste že poskrbeli za oglaševanje na Facebooku in Googlu, zakaj ne bi vključili še Amazona? V primerjavi z Google Ads so ljudje, ki iščejo na Amazonu, veliko globlje v prodajnem lijaku in zato za vas bolj relevantni (stopnje konverzij so bistveno večje 😉 ). Srečevanje strank tam, kjer se dejansko zadržujejo, je najboljša spletna strategija oglaševanja, kar si jih lahko zamislite.

Dodatna prednost je tudi strošek vaše oglaševalske kampanje, ki je lahko bistveno nižji kot na Google Ads, ker je seveda konkurenca manjša. Oglaševalci se šele začenjajo zavedati potenciala  Amazona, ki je na začetku rasti in intenzivnega razvoja, kar lahko za vas pomeni veliko prednost.

Kaj še? Če oglašujete, se bo vaša organska uvrstitev na Amazonu dvignila – to je rezultat prodajne zgodovine izdelka; če se bolje prodaja, se bo avtomatsko dvigoval na lestvici priljubljenosti v rezultatih iskanja (odlično, kajne?!).

Najpomembnejši razlog pa so Amazonovi podatki: kaj ljudje kupujejo in kako.

To je nekaj, o čemer Google in Facebook ne vesta nič. Oglaševanje na Amazonu je najbolj logična odločitev, če želite da je vaša spletna trgovina v središču pozornosti.

Vir:  www.red-orbit.si